söndag 26 februari 2012

Nya silikonformar och så har syster och jag fått ärvt pappas
spritskit...kan det bli bättre

Hej på er alla!
hoppas ni alla haft en härlig söndag.
jag var uppe tidigt med en morgonpigg lilltjej så
  vi bakade cupcakes i nya silikonformarna kl 7 i morse=)
Hade sen en givande förmiddag med besök från Dalarna
Syster yster hade sen PerfectHome party och nu är det allaredan
kväll, det var den söndagen det....
Kommande vecka väntar sportlov för sambo och barnen
så vi får hoppas att snön ligger kvar några dagar till.
Go kväll på er nu♥

6 kommentarer:

Hulda sa...

Så fine muffins dere har bakt. :) Sikkert veldig gode. :) -Husfruas Memoarer-

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så skönt med sportlov, hoppas du får vara ledig lite också. Och så många spritsar, där har du och välja på. Läckra cupcakes ni gjorde.
Varm kram
AnnaMaria

Hem & Drömmar sa...

Härliga cupcakes ni har gjort. Det var många olika spritsar du har där.
Här har all snö försvunnit och vi har fått riktiga vårkänslor. Vårat sportlov är nu över tyvärr hade gärna haft en vecka till ;).
Ha de gott, kram Ing-Britt

vardaxlyx sa...

Ser super smarriga ut =)
Jag vill önska dig en kanon trevlig måndag oxå!!
KRAM i massor

malvak sa...

Mamma Thilde säger att om du vinner dom där john whitaker ridhandskarna .så ska hon få dom
säger hon...men mamma det är vell mina med då om du vinner dom ???
puss puss ..

Ardisia sa...

Hej Gabriella! Ååh har ni sportlov nu? Vad roligt =))

Jättefina cupcakes, förstår att spritskitet kom till användning! Min spritspåse (icas billiga) gick sönder i lördags. Måste skaffa en ny & jag tror jag investerar i en bra sådan.

Hoppas din dag blir bra,
många kramar!
Mia