tisdag 28 februari 2012

Sportlov...utom för mig

GodMorgon!
Snart är det dax för arbete igen=) hela familjen sussar och sover än så jag ska snart smita
iväg..Idag ska tjejerna åka på något som dom superlängtar efter nämligen travskola på Romme i Borlänge.
Sagt att dom måste ta lite kort så jag kan visa sen. Min snälla chef gav mig Ok att vara ledig imorgon em
så då kan jag följa med och kolla då för det är nämligen i 3 dagar.♥

Här hos oss har snön börjat tina rejält, i skogen är det nästintill snöfritt på vissa partier .
Tyvärr så är det ishalt, var tvungen att köpa nya broddar igår så att jag kan följa med
♥tjejerna och gå då dom rider..inte kul om man ramla och gjorde illa sig.
Ha nu en underbar dag
♥Speciellt LYX ANITA som är ledig med betalt en vecka =)
KRAMIZAR♥

5 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

Godmorgon!
Låter kul med travskola. Det skulle nog mina tjejer oxå velat gå på. Skönt att du fick ledigt en em så du kan åka och kolla.
Ha det bra på jobbet, kram Ing-Britt

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Den här veckan har vi högtryck, många prickar in sina besök hos oss när det är lov. Låter jätteroligt med travskola, bra att du fick ledigt lite så du kan kolla på tjejerna.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Vardaxlyx sa...

Härligt att få jobba ;-)
Kram på dig denna tisdag!!

Vintage House sa...

Låter super roligt...
kram
sandra

Gail sa...

Hello ! lovely photo with daffodils. I must confess I am a bit afraid of horses...at some point in my life maybe I will get the courage to go horse riding...maybe....Enjoy your day...Gail x