onsdag 1 februari 2012

Tjingeling!
Mitten på veckan igen då...

Kul det kommer se ut på mitt flexkonto hihi! INTE
Ska till lasarettet i Västerås för min läkare hade en
fundering då jag var till honom för jag hade så ont i nacken...
Gissa vad han fråga...................
Undrar om det är fett du har runt halsen eller om det kanske kan vara struma???
Ja vad säger man=) idag ska dom kolla med ultraljud om jag bara har en fettring
eller om det är något annat allså.

Ska trösta mig efteråt med att kika in på Ikea och CountryHouse ♥

Igår medans stortjejen och kompisarna var på teori på ridskolan
passade jag på att gå in på Franzens och fynda lite.
Hittade det lilla söta huset ovan bla för endast 14:90
Den vita blusen från Soya för 119:-
sidenkjolen från Soya( som ligger ovanför blusen) för 45:-
Behöver inte ens ha dåligt samvete då=) me like.
ha en härlig onsdag
Kram
Gabriella

8 kommentarer:

Hjärtruds Stuga sa...

Vilka fynd du gjort. Både blusen och kjolen ser så fina ut och huset är ju bara underbart.
Lycka till på lasarettet.

Kram Karin

Hem & Drömmar sa...

Visst är det roligt att handla när man får så mycket för en liten peng. Dina fynd var även fina. Jag är inne i en sidenperiod, köpte en tunika i mellandagarna och såå skön den är.
Men du den läkaren var allt bra fräck ;). Önskar dig lycka till.
Kram Ing-Britt

Vardaxlyx sa...

Åhh vilka fina fynd =) Lycka är det alla gånger hihi!
Jag önskar dig en trevlig onsdag!
Kramkram

gamla skolan sa...

Vilka fina fynd du har gjort !!!!
Hoppas det ordnar sig med nacken och att det bara är en "fettring"
Kramar // Susanne ♥
ps tack för dina alltid så gulliga ord hos mig :)

Heaven's Walk sa...

Hi Gabriella! Thank you so much for stopping by Heaven's Walk and leaving your sweet message! How fun to hear from a blog friend in Sweden! Your country is so incredibly beautiful - I'd love to visit there someday! I had a great time looking around your blog and loved the photos of your daughters and pooches and the beautiful countryside with the snow! Hope to hear from you again! Have a great day!

xoxo laurie

Linnebo -Mia sa...

Men fy, hoppas det gick bra hos farbror doktorn ♥
Kram Mia

mitt liv som jag sa...

Alltid lika roligt när man kan fynda! Jag hoppas att det inte vara någon fara med halsen! Må så gott! Kram Jennifer

Victoria sa...

Super snygg blus!!!! :)