torsdag 9 februari 2012

Vårlängtan

Go kväll på er!
Så var veckan snart gjord, nice.
I kväll visade termometern på-18 så det var kanske inte
så konstigt att det var tomt på slalomträningen då
jag och Malva kom upp tidigare på kvällen..laddade att
få åka...besviken tjej.
har suttit och tjuvkikat lite på vårkläder och nyheter från Svanefors..
Gå in på http://www.homenumberone.se/ och kolla vad mycket
fina kläder dom fått in och inte så dyra heller=)
Gardinerna och duken nedan skulle mitt hem verkligen behöva♥
Fyller ju snart ett år äldre så jag får väl köpa dom i present
till mig själv eller hur.
Nej nu är det natti
kram på er


8 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Vilka fina kläder, ska gå in o kolla direkt!
Gardinerna och dukarna är ljuvliga, hela hemmet såg underbart ut...
Ha en fin fredag.
Kram på dig.
Jessica

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej!

Vilken härlig blogg!

Kram Maria

Hjärtruds Stuga sa...

Ja nu längtar man efter vår både ute, inne och i garderoben. Härliga bilder du visar.
Jag får nog gå in och kolla .

Kram Karin

inredningsvis.se sa...

Mysigt med ljusen där:) LOve från Maria på inredningsvis.

Vardaxlyx sa...

STORT GRATTIS till vinsten söta Gabriella =) Mailar du mig dina uppgifter så skickar jag dig örhängerna =)
andreas.ek5@comhem.se

KRAM

LOPPISLIV sa...

Tack för tipset, måste in och kika där, jättefina kläder!! En sån där volang duk vill jag också ha, den ser jättefin ut!!

Kram Paula

Snäckskalsdalen. sa...

Vilka underbara pudriga färger! Man känner sig mysig när man tittar. Nu ska jag också gå in och kolla!
Agneta kram

Krusidull sa...

Hej bruttan..
Nu gick du väl ändå över ån efter vatten, de där kläderna hittar du ju hos mig!!!Dock inte gardinerna då jag slutat med Svanefors..
Myspys lördag på er
Krusidullan