fredag 16 mars 2012

Äntligen Fredag

God FREDAG Morgon på er alla!
Just denna vecka så känns det som att fredag YEAH!!!
Lillflickan insjuknade i feber i onsdags lilla stackarn så det blir
ju lite knöligt då man är ensam sköterska till sin tandläkare ibland..hm inte bra.
Idag skulle jag verkligen behöva vara hemma med henne för hon fick
hög feber igen i går kväll och vi har varit vakna länge i natt..
Rara mormor får vara här en stund så ska jag springa iväg
till arbetet och försöka ändra om lite ...bland blir jag så arg på mig själv...

Här kommer hur som lite bilder på sovrummet som vi bytt....
Här ska en trävägg upp så fort vi bara kan...

Mitt lilla ♥ jag köpt då syrran hade perfectHome party
Doftar ljuvligt...

Vårat fula bruna fönster som jag önskar att jag skulle få vitmålat
av någon exvis min sambo.....;)

Min älskade mamma och pappa...tänk vad många år sen..
Nu är dom separerade sen typ 27 år sen men goda vänner och det känns skönt..

Nu önskar jag er alla en härlig fredag..
Kram

4 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

Ser ut att bli ett mysigt sovrum.
Önskar även dig en fin fredag och hoppas lillflickan kryar på sig.
Kram Ing-Britt

"Hemmet är min vrå" sa...

Vad mysigt du har det. Ha en mysig fredag, o hoppas tjejen kryar på sig. Kram Mimmi

Emilias Ljuva Ting sa...

Vad fint du har det :)

Jobbigt för lilltjejen att vara sjuk:( Ja vet hur de e, för även jag ligger här hemma bomb förkyld och med feber...

Ha en fin fredag.
Kram Emilia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag känner igen det där, och så detta dåliga samvete man får. Men tjejen har det säkert bra med mormor, ni får jobba undan snabbt på jobbet.
Ha nu en fin fredag, och krya på dighälsning till lilltjejen
AnnaMaria