tisdag 20 mars 2012

God kväll!
Nu sover alla barnen i huset så då lär jag ju passa på att göra ett inlägg.
Det är lite pyssel att få 4 i säng på kvällen men man vänjer sig väl snart med det också...

I lördags flyttade två små killar hem till oss
Det är stort för oss alla och det blir nog en kämpig inkörs tid
känslomässigt om inte minst för våra egna barn som ska dela med sig
av sina föräldrar. Även om man disskuterar saken innan och alla
är med på en sådan sak kan man ju aldrig i förväg veta hur man kommer känna
det, man vill ju trots allt att det ska bli bra för ens egna ♥ också.

Detta är det enda jag kommer nämna om detta här
och det är så det ska vara ...

I morgon ska jag iväg en snabbis till västerås för
data info inför ny verision av T4 kul;)
Sen ska jag in och inhandla nya fodrade regnkläder till minstingen
innan det bär av hemåt igen.
sov nu så gott  alla rara!!
Kram

8 kommentarer:

Helena sa...

Vad storhjärtat av er att öppna upp ert hem för två små killar! Hoppas att ni alla får det bra tillsammans. Ser att du hunnit med lite påskpynt också - ja det börjar väl bli dags för det! Inte långt kvar nu. Kram

Anonym sa...

Jag tycker det är jättebra att ta hand om andra barn som behöver det, men det är också viktigt att de får känna att de tillhör familjen..tyvärr vet jag hur det känns att komma in i en familj där bara "husets" barn räknas....jag har själv befunnit mig där...stort lycka till :) Sara

Vardaxlyx sa...

Detta kallar jag kärlek =) '
Du är en underbar människa <3
KRAM

Anonym sa...

Vilken fin blogg du har! Hoppas allt löser sig och att alla hittar sina nya platser i familjen. Stor omställning! Kram Maria (i Dala-Järna...)

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

klart alla ska räknas i en familj Sara..kan förstå att motsatsen inte är en bra upplevelse som för dig..ha det giótt!

Rapport till Vänfors sa...

Oj, blir alltid lika berörd över människor som er. Har träffat många som vuxit upp med "fallskärmsfamilj" som en kille kallade det för. När min vanliga familj gick upp i sömmarna och föll fritt så kom dom och satte på oss fallskärm, sa han. Ett gott uttryck som jag tagit med mig.
Ha en fin kväll
Kram Annika

Hem & Drömmar sa...

Hejsan vännen!
Ja nog blir det en omställning för er alla sex och många känslor som ska hanteras. Hoppas det kommer gå bra och att ni alla kommer att trivas med varandra.
Fallskärmsfamilj var ett riktigt fint uttryck som jag nog kommer använda.
Ha de gott, kram Ing-Britt ♥

Eva sa...

Hoppas att småkillarna finner sig väl till rätta! Och att ni kommer trivas tillsammans. Ska bli kul att följa din blogg, även om jag förstår att du kanske inte kommer nämna dem speciellt mycket.
Krama dem från mig!
Hälsningar
Faster Eva