måndag 26 mars 2012


God kväll på er ALLA!

Nu har vi sjukstuga IGEN här på Dunderbo..Fick lov att hämta
sjuk lilltjej på skolan och då hon kom hem hade hon 39,7 i feber.
Jag tycker verkligen att det är så jobbigt då barnen är sjuka, jag hiar
upp mig själv till den milda grad och springer och kollar på dom
hela tiden. Jag kan bara inte rå för det.

Annars har allt flutit på som vanligt. Igår var vi hembjudna till
min mamma på våfflor dagen till ära.
Var ju sådant underbart väder hela helgen så man har ju inte varit
inne speciellt mycket, tycker till och med att man fått lite färg i
ansiktet..HÄRLIGT!

Snart fyller tant år så jag tänkte tipsa mina kära om 2 saker
jag är i STORT behov av;) så här på bloggen.

Skickar också ett extra varmt♥a till sjuka Anita
vad ska hon med feber till då hon är så varm & go ändå??

Ha det nu så gått alla vänner.
Kram
GABRIELLA

7 kommentarer:

Hjärtruds Stuga sa...

Bra att ge tips ifall de inte vet vad de ska köpa ;-)
Hoppas sjuklingen piggnar till snabbt.

Ha det gott.

Kram Karin

Krusidull sa...

tack för din omtanke
Kram
Krusidullan

Hem & Drömmar sa...

Hihi ja det är nog en bra ide att visa på ett fint sett vad man önskar sig. Jag har nyss blivit tant men vaknade inte upp med massa krämpor och rynkor utan bara som en visare kvinna full av erfarenheter ;).
Ha de gott vännen, kram Ing-Britt

Sara sa...

Åh vilket fint armband, Humanity?
Vi säljer dom i klädbutiken där jag jobbar extra men jag visste inte att det fanns exakt sånna, hur fin som helst! Hoppas att du får det du önskar nu då ;)
Kram från mig

Marie sa...

Här har jag också en sjuk dotter igen, feber och förkyld. Känns som att bacillerna aldrig tar slut!

Fina saker du önskar dig!

Ha en bra dag!
Kram Marie

Meis Ideis sa...

Gabriela,
I'm sorry because of illness of your daughter, I wish her a speedy recovery.
You put a beautiful banner - so spring and sunny. Lovely cup and bracelet:
warmly embrace
Marta

Vardaxlyx sa...

Jag skickar dig/er massa vara friska kramar!!
<3 <3 <3