torsdag 1 mars 2012

God Morgon!
Hoppas att ni alla hade en underbar dag igår..för det hade jag.
Var på jobbet fram till lunch sen hade jag äran att få följa med familjen till
travskolan i Borlänge. Så skönt väder var det och nästan inte en gnutta snö kvar där uppe.
Barnen tycker att det där är toppen skoj..skulle faktiskt själv velat kört=)
Då vi kom hem hämtade vi upp kusinerna som är på sportlovsbesök i Norberg
Det vart köttfärsås och spaghetti till kvällsmat sen var jag på
NorbergsRid&Travklubbs årsmöte, få se om det går att få igång ridsidan
lite igen som det var då jag var ung.
Ha nu en bra dag alla♥

12 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

Härliga bilder!!
Ja de har verkligen haft tur med vädret dina tjejer :).
Texten du har med är verkligen tänkvärd.
Ha de gott, kram Ing-Britt

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag har fått åka med en gång när en travkusk tränade, och jäsingen vad det gick fort! Och så det stänkte, jag var prickig av lera efteråt.
Vilken fin vecka dina tjejer har fått.
Varm kram
AnnaMaria

Vardaxlyx sa...

Sååå härliga bilder du bjuder på sötaste du!! Ljuvlig är bara förnamnet hihi!

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Vilken underbar dag ni verkar ha haft, så mysigt för tjejerna :)
Jösses vad tiden går fort, det efterlängtade lovet är snart slut för dom små :) Men det dröjer inte förrän det är påsk :)
Ha en fin dag.
kram kram
Jessica

Ardisia sa...

Hej Gabriella! Så mysigt ni verkar haft det! Kul med ett intresse som engagerar hela familjen!

Ha en fortsatt fin vecka, vännen
Kram Mia

Mys och hemtrevnad sa...

åååååå vad jag blev sugen på köttfärssås....så söt den lilla hästen är med det dyrbara ekipaget bakom sig...härligt att se...kramis semlan

Moa Kauppila sa...

Idag avslutas min bloggtävlingen om ett par JW ridhandskar, glöm inte och kolla om du vann! En liten update är att fyra vinner, en handskarna och de tre övriga varsin överaskning!

Hjärtruds Stuga sa...

Mysigt med ponnytrav. Gott när vädret visar sig från sin bästa sida.
Texten du visade borde vi säga till oss varje dag. Vi har så otroligt mycket att vara tacksamma för.

Ha det gott.

Kram Karin

Snäckskalsdalen. sa...

Flickor och hästar! Och lera och gegga, men dom älskar det.
Är uppvuxen bland ardenners (många) men har aldrig någonsin suttit på en hästrygg.....men det är underbara djur!
Kram

gamla skolan sa...

Ser mysigt ut för dina flickor :)
Tänkvärd text !
Kramar // Susanne ♥

Millygarden sa...

Låter som en toppedag med hästar och soligt väder.


Vi har en ljuvlig tid framför oss nu.

Kram Marina

A House With A View sa...

Vilka häääärliga bilder!!! Låter som en toppendag!!!!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam aka