fredag 30 mars 2012

God morgon!
Ute lyser solen här i Norberg♥ men det var ganska kallt när jag var
ut med vovven på morgonrunda.
Lilltösen är fortfarande sjuk och i går fick vi besöka läkarstationen
2 ggr för hon blev så mycket sämre istället för att bli bättre.
Nu är PC insatt eftersom sänkan var hög så vi håller tummarna
att hon får fira friskt påsklov nästa vecka.

Syster och hennes små tjejer kommer ner en sväng snart och är lite
barnvakt så att jag kan åka och inhandla lite bakingredienser
man lär ju baka något eget tills imorgon annars undrar
släkten om jag blivit slapp och slö =)

Idag kommer min vän Anita och hennes Sven hit på
eftermiddagen och fikar , ska bli trevligt.
Ska se om jag hinner åka över till Avesta med alla
NewBody kartonger som kom hit igår ..
Liten kille behöver vårskor också så han kan
springa ifatt storebror hihi!

önskar er en underbar helg
Kram
Gabriella

5 kommentarer:

Hjärtruds Stuga sa...

Ville bara titta in och önska dig en fantastisk helg. Hoppas tösen kryar på sig nu.

Ha det gott.

Kram Karin

Snäckskalsdalen. sa...

Stackars liten, hoppas hon snabbt blir bättre nu!
Du har mycket för dig idag - kul!
Agneta kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Släkten...är det kalas på gång, om någon fyller år säger jag grattis.
Hoppas lilltjejen blir frisk fort nu, och ha en fin helg
Kramar
AnnaMaria

Team Åsgård sa...

Stackars liten... Inte kul att vara dålig sådär och det aldrig går över. Krya-på-dig-hälsngar från mig! Och en mycket Trevlig Helg på er:)

Hem & Drömmar sa...

Hejsan!
Men stackars liten vilka envisa och elaka basiller hon drabbats av. Hoppas hon piggar på sig snabbt nu, klart hon vill vara frisk till påsk.
Ha nu en bra helg, kram Ing-Britt