torsdag 8 mars 2012

Goder afton!
Hade tänkt bjuda er på lite bilder från lilltjejens nya rum ikväll så
jag knäppte lite bilder och tog med mig datorn och gick till sängen
MYSIGT...och så var alla bilder urkassa så det får bli en bild på
gårdagens kvällsmat som stora tjejen hjälpte till att göra.
Tonfisksallad MUMS!
Idag har vi fortsatt röjt, sytt en vimpel till rummet vi håller på
att göra iordning, ätit pasta med skink och mozarella sås
sen for jag i väg på föräldramöte.
Ska ta och dra täcket över huvudet nu för
imorgon är det fredag och då vill man ju vara pigg
ha det så gott!

4 kommentarer:

Emilias Ljuva Ting sa...

Gott det såg ut:) och vilken fin tallrik.
Kram Emilia

Hem & Drömmar sa...

Vilken duktig tjej du har, det där såg riktigt gott ut.
Idag är det äntligen fredag och jag är ledig ;).
Ha de gott, kram Ing-Britt

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tonfisksallad med fetaost, det är jättegott. Fin tallrik och läcker bild.
Ha en mysig helg
Kramar
AnnaMaria

Mys och hemtrevnad sa...

ser gott ut måste jag säga...kramis semlan