söndag 4 mars 2012

Hej!
Då var helgen till ända.....
har röjt och kastat massa saker idag och det känns sååå skönt..
Vi ska rotera rum lite i familjen och det för ju med sig rätt mycket jobb:)
Garderoberna är nog det som tar mest tid. Himmel vad mycket kläder
barnen har och leksaker dom inte använder.
Ibland skulle jag önska att jag var lite duktigare att sälja av lite saker
men det blir mest att jag bara kastar för det går ju fortast.

Liten Flicka ville hem tidigare från slalombacken idag så
att hon kunde få rida i solskenet så då fick jag mig en paus
i röjandet. Vovven fick också följa med oss ut i skogen och
han sprang som en galning så tungan hängde i marken då vi kom
tillbaks till stallet, men lycklig såg han ut.

Nu har vi ätit tacosgratäng och nu ska barnen svabbas och sen ska dom i säng.
Ha en trevlig vecka nu alla vänner
♥KRAM♥

7 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

Hejsan!

Kan tänka mig att de samlat på sig en del som behöver rensas, skönt när det är gjort. Här blir det oftast samma sak, jag lägger sakerna i lådor och tänker att det kan jag sälja men ett halvår senare får lådan följa med till tippen.

Skönt att kunna rida ute lite mera nu när det är ljust lite längre på kvällarna.

Ha de gott, kram Ing-Britt

Hjärtruds Stuga sa...

Ja nog är man duktig på att samla saker som egentligen inte används. Skönt när det blir röjt. Jag är nog precis som du, mycket användbara saker åker på tippen för det går snabbast.

Ha en fin vecka.

Kram Karin

Hem & Drömmar sa...

Bara jag igen ;).
Glömde ju skriva att din stjärna var skitsnygg, önskar mig en sån.
Kram

Gail sa...

Oh yes how nice to spring clean ! I never get round to selling anything I usually take unwanted things to the local animal welfare shop. Sounds like the dog had a nice race through the woods...happy Sunday evening... Gail x

Mys och hemtrevnad sa...

här samlar jag saker i lager på lager och önskar att jag kunde slänga lite...yttepytte lite...hum...ha en bra vecka du med...kramis semlan

Sara sa...

Hej hej =)
Ja det är skönt att röja och kasta-känns så skönt när man är klar och kan sjunka ner i soffan och känna sig sådär nöjd ;)
Hoppas att helgen varit mysig!
Kramar

fia sa...

Å en till som är i rensar tagen och viist skulle man kunna sälja så mycket mera .
kanske skulle ta tag i det .
Fin tavla där på bilden.