onsdag 14 mars 2012

Så var det onsdag igen....
Vill börja med att verkligen ge en bamse kram till alla fantastiska människor jag har
runt omkring mig allt från släktingar,vänner,grannar,gamla som nya arbets kompisar,
det finns så mycket enormt goa människor runt mig och det är det som är så härligt för då behöver man inte tappa tron på den goda mänskligheten då man ibland springer på någon av den andra sorten...
NY DAG NYA TAG

Idag ska jag få pivilegiet att få gå på CHOKLADMassage...tänk alla som aldrig
får gå på massage......
Jag fick det i julklapp av min ÄLSKADE mamma♥
Igår ringde "min " älskade IDA och pratade det var dagens♥
Jag fixade barnens påsköveraskning♥
Solen sken hela dagen♥
Jag var med och kollade då storflickan hade markarbete på ridskolan♥
Jag fick världens godaste korvgryta då jag kom hem♥
Kollade på ArneDahl film innan jag somnade♥
Det var trots ALLT en bra dag bortsett från det som jag ältar..
Konstigt inlägg idag hm! skulle bara vilja skrika ut vad som
hände men det är ju inte det som internet och bloggandet är till för
Ha nu en riktigt bra dag alla ni som är in och läser min blogg

6 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad gott det låter med Chokladmassage.Önskar dej en skön och härlig onsdag .Kram Rita ♥

Vardaxlyx sa...

Chokladmassage???? Låter gott hihi!!
Jag vill iallafall önska sötaste dig en trevlig onsdag!!
KRAM

Hjärtruds Stuga sa...

Chokladmassage är nog inget för mig för jag skulle inte kunna låta bli att smaka lite.
Underliga människor finns det gott om och de ska man inte lägga sin energi på. De dränerar orken fullständigt. Goda människor, som vill gott ska man ha omkring sig. De ger kraft och energi.

Ha en fin onsdag.

Kram Karin

Hem & Drömmar sa...

Hejsan Gabriella!

Vilken härlig
julklapp...choklad massage låter ju inte helt fel.

Förstår att lilltjejen trivs i sitt nya rum riktigt fint och så spännande med utökning av familjen. Beundransvärt att det finns så underbara människor som ni som öppnar sitt hem och hjärtan för dom som behöver.

Ha de så gott, kram Ing-Britt

Sara sa...

Åh vad härligt med chokladmassage!
Det är du värd ;)
Hoppas att du får en fin fortsättning på veckan.
Kramar ifrån mig

Team Åsgård sa...

Åh, chokladmassage! Det vore nåt för mig det. Njut!

Ja, det finns så mycket konstigt folk. Men med goda vänner omkring sig så klarar man det också.

Kram, för det låter det som att du behöver!
//Cicki