onsdag 28 mars 2012

Sommar Längtan

Onsdag morgon....
Ute är det ruggigt kallt och det känns som våren försvann med ett vingslag

Bjuder er idag på lite bilder från förra sommaren
Åhhh vad jag längtar♥
Att få duka ute och grilla MYS!
Köra tårna genom gräset...

Lilltjejen är fortfarande krasslig här hemma så vi är
ganska låsta tyvärr. Nu sitter dom nermysta i soffan och
kollar på en film så det är knäpptyst=bra film allså =)

I går kväll va jag med äldsta dottern på ridträning i Avesta..liten vår pigg
ponny var det som trippa ur transporten men det är så härligt
att dom börjar växa ihop mer och mer och hon blir inte livrädd då
han studsar runt längre♥menvisst är det ganska imponerande att en herre
på 18 år är så pigg och allert..Still Going Strong!
Ha nu en underbar dag all där ute..
Kram
Gabriella

10 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack snälla, detsamma till dig..:) Hoppas lilltjejen piggar på sig snart:)

Åhh så ljuvligt med lite sommarbilder..nu längat jag också till sommar & soooool!!!!

Ha en fin dag
Kram Susanne

Hjärtruds Stuga sa...

Trots att vi har en tidig vår i år så längtar man efter sommaren. Just nu har vi den bästa tiden framför oss. Jag gillar alla våra årstider men sommaren är bäst.

Ha det gott.

Kram Karin

Hem & Drömmar sa...

Underbara bilder och visst längtar man.
Hoppas lilltjejen snart blir frisk igen.
Kul med en pigg häst och så skönt att de börjar bli sammansvetsade.
Jag anmälde Tilda idag till sin första tävling, påskäggs hoppning fast hon får ha bommarna på marken. Kul då alla ska vara utklädda.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Vardaxlyx sa...

Härliga bilder vännen =)
KRAM

Snäckskalsdalen. sa...

Hoppas den lilla damen snart blir bra!
Vilka härliga bilder!
Agneta kram

Millygarden sa...

Jag tror var enda familj har någon sjukling nu. krya på lilla damen din jag har ju en dam här med som klagat på ont öra idag så vi får se hur den här natten blir.

Kram Marina

Helena sa...

Ja, nu vill vi ha tillbaka solen och värmen! De här sista dagarna har verkligen varit trista! Hoppas lilltjejen kryar på sig! kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilka härliga sommarbilder och så fint du satt ihop dom. Soligt men kallt i luften här, och till helgen ska det bli ännu kallare. Men vilken härlig ledighet du har framför dig.
Krya på dig hälsning till dottern och kramar
AnnaMaria

Kristina sa...

Hejsan! Hoppas lilltjejen blir frisk snart! Här är vi för en gångs skull friska! Jag längtar också som en tok efter sommar och värme!
ha en fin kväll Gabriella!
Hälsn. Kristina

KNORKAN sa...

Jag längtar också efter sommaren! Kram Knorkan