måndag 9 april 2012

annandag påsk

Go kväll!
Idag har vi varit till fagersta och lekt i deras stora fina lekpark;)
Hoppas vi får en egen i Norberg snart♥
Tjejerna hann inte äta innan så dom fick gå in på affären
och plocka ihop en varsin sallad, det tyckte dom var mysigt...

Min goa vän kom och drack kaffe med oss♥

Då vi kom hem frusna men glada åkte vi till stallet..
Malva hade önskemål om att få prova hoppa lite med sin älskling
Premiär på 40cm och jag hade en jätte lycklig tjej med mig
hem som var så stolt över sina bravader och det ska hon vara..
kram på er alla och GOD NATT

3 kommentarer:

Hjärtruds Stuga sa...

Kram och godnatt,

Ha en bra start på den nya veckan.

Må så gott // Karin

Hem & Drömmar sa...

Vad mysigt det låter med er dag först i lekparken sen med hästarna.
Klart hon ska vara stolt som klarat såna höjder med hästen. Jag tycker det ser lite otäck ut när de ska hoppa då hästarna ofta stannar framför hindret. Kanske det beror på att jag själv aldrig varit någon hästtjej :).
Så fin den sista bilden var.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Vita huset 28 sa...

Hej det lågter som en mysig dag!

Du vann min utlottning så maila bara din adress så kommer det på posten.
Kram Camilla