tisdag 17 april 2012


Go kväll!
Här kommer en bild på den fina flaggan mamma ropat in till mig på auktion..
den är så spröd så jag vågar kanppt ta på den hihi!

Idag har jag varit och arbetat en stund så nu kan jag vara hemma ett halvår....
Tänk ifall man kunde få vara det
Jag känner mig som jag vankar i ingemansland
Man önskar ibland att man geografiskt sätt bodde där
det finns lite mera jobb att välja på eller att man tog sig själv
i kragen och började plugga.
Nu sitter jag här och vräker i mig chips och tröst äter
och tycker allmänt synd om mig själv så det är nog
bäst att jag bäddar ner mig i sängen innan jag börjar
trycka i mig barnens godis rester hii!
Sov så gott alla rara
Kram Gabriella

Älsklings killen som ALDRIG skulle få¨sova i soffan♥

1 kommentar:

Team Åsgård sa...

Ibland behöver man mysa i sin offerkofta och chips är ju aldrig fel;)
Åh, en sån gullig hund!
//Cicki