söndag 1 april 2012

God eftermiddag!
idag är det isande kallt ute men jag och kidsen klädde på oss
och knatade upp till karlberg för lite lek där.
stora tjejerna lånade med grannens vovve också
så lekte dom agility..
Ozzy fick en välbehövlig dusch då han kom hem av Thilde♥
sen fick han bli fönad och det bara älskar han som ni ser=)

Fick 2 fina litermått från Leilas nya shop igår..HAppy!
Av min minsta syster fick jag den fina skylten.
Tack alla mina rara för fina presenter.
Nu ska jag slappa lite för barnen sitter knäpptysta
och kollar på NilsKarlsson pyssling.
Ha det gott!


11 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Hon har mycket fint i sin nya webb butik Leila, de där litermåtten har jag också kikat på, de är sååå himla fina :-)) Så söt er Ozzy...han ser ut att njuta av fönen :-))

Kraaaam Paula

Hjärtruds Stuga sa...

Ozzy ser verkligen ut att njuta av att få pälsen fönad.
Det gick snabbt att vänja sig vid det underbara vårvädret vi haft ett tag och sådana här iskalla dagar vill man helst inte gå ut.

Ha en skön avslutning på helgen.

Kram Karin

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Åhh så söta dom är..han verkar faktiskt gilla det..:)

Kul med så fina saker, allt blir liksom lite roligare då;)

Önskar dig en fin söndag
Kraam Susanne

Vit dröm sa...

Ja vad söt, ser verkligen ut som han sitter och njuter :)
Ha en skön söndag!
Kram Anna

Emilias Ljuva Ting sa...

Leilas grejer är ju underbart fina :)
Och vilken snygg skylt du har fått.

Ha en fin söndags kväll!
Kram Emilia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken fin hund, duktigt av dottern och göra hans päls fin.
Jättefina mått och skylt, så fina saker du fått.
Kramar
AnnaMaria

Hem & Drömmar sa...

Såå himla fin han är Ozzy och ser verkligen ut att njuta. Vad är han för ras? Flatcoated retrievern?
Din skylt var fin och måtten oxå, visst är det lite kul att fylla ;).
Ha nu en skön kväll, kram Ing-Britt

Kristina sa...

Grattis i efterskott!Måtten är sååå fina. Och skylten du fick är också jättefin!
Önskar dig en fin påskvecka.
Kram Kristina

Josefine sa...

Halloj! Den skylten var jättefin ju! :)

Jag skulle vilja tipsa dig om min sida där jag säljer smycken i silver, www.jvalleytwig.se , där är det dessutom 10% rabatt just nu :) Kika in där och hitta din favorit inför sommaren! :) GLAD PÅSK!

No34 sa...

Jätteläcker skylt du fått av din syster!! Armbandet Du önskade dig var snyggt och tufft, var kan man hitta ett sånt?!
Och Grattis i efterskott!!
Kram Kate

Gårdsromantik sa...

Kika in till mig och vinn en matta från Nyblom & Kollén!

...(\(\..♥../)/)
..( '.')....('.' )
o(_")").(“(“_)o
”˜˜”*°•. ˜”*°••°GLAD PÅSK!!!

Maud

Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet