onsdag 18 april 2012

God kväll!
Då sover alla barnen och det är tyst i huset....
Brasan knastrar och vi håller tummarna att
Mallans skor torkar tills imorgon annars
blir hon inte rolig att tas med hualigen!!

Killarna varit på dag 2 av sin inskolning
kul för dom att träffa lite jämnårigabarn.
Alla vänner har ju barn som blivit ganska stora
nu så dom är ju minst...♥

Har varit på informationsmöte på skolan i kväll
om då våran stora tjej ska börja sexan..helt
otroligt vad tiden går, betyg ska det börjas med
också .

Har slappat och kollat på Bygglov
och nu kallar JohnBlund på mig=)
Sov så gott alla rara
Kram Gabriella

Ville bara visa va snygga saker mammsen kom med idag hihi
Undrar om figuren på bilden är John>Blund eller om det är
den där finska varianten min vän Anita pratar om
NOTTIMÄÄKI...han som kommer till dom som inte är snälla
eller hur hon nu säger att det är
Skumt skägg va!

5 kommentarer:

Emilias Ljuva Ting sa...

Tänkte kika in och tipsa dig om en tävling som pågår på min blogg just nu. Kika gärna in :)

Kram Emilia

Hjärtruds Stuga sa...

Jag tror nog att det är John Blund som har sitt sömnpulver i påsen. Tycker det är väldigt likt. Nostalgi med gamla saker som man haft.

Ha det gott

Kram Karin

Hem & Drömmar sa...

Hejsan vännen!
Så skönt att det går bra på inskolningen och att de fått nya vänner.
Visst går det fort med barnen, konstigt då inte vi blir äldre ;).
Vi var med Evelin på kickoff igår på gymnasieskolan hon troligtvis ska gå på. Känns som ett stort steg och nästan lite jobbigt (åtminstånde för mamma).
Nog är det väl John Blund på förklädet.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Snäckskalsdalen. sa...

John Blund, jag minns honom från tv en gång i forntiden. Hoppas skorna torkade och att du fick en god natts sömn.
Agneta kram

Johanna sa...

Ååhhh den där John blund hade jag på min rullgardin. Jag trodde länge att det var spaghetti som hängde ut från munnen, innan jag förstod att det skulle föreställa skägg. :) trevlig helg!