onsdag 25 april 2012

Godkväll!
Har varit på en dag med föreläsning med Gillis Herltz(kan vara felstavat)
Har varit och lyssnat på honom förut och han är härlig
Vi var in en sväng På Pickaboo innan vi styrde kosan hemåt
och då fick dessa rara stora plåthjärtan följa med hem♥

Väl hemma var det dax för köttgryta som puttrat på spisen sen igår MUMS!
sen for jag och lill tjejen till stallet..
Kvällen skulle jag vilja avsluta med ett täcke över huvudet=(
Bilden talar för sig själv...jag tvivlar starkt på att jag ska ha körkort....
sov gott alla vänner...


9 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Söta hjärtan! Det är så gulligt med såna små fina saker som lyser upp hemma.
Sånt där som hände med bilen, det händer alla, hela tiden.....och det är ju materiellt! Fast väldigt, väldigt förargligt.
Agneta kram

Hem & Drömmar sa...

Hejsan!
Låter som om du haft en bra dag om man nu bortser från händelsen med bilen.
Det tycker jag du bara ska dra ett streck över och glömma, missöden händer oss alla.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Rebecca sa...

Men Gabben de är inte första gången :) ... Hoppas de inte va olon iaf kram å god natt

Hjärtruds Stuga sa...

Så fina hjärtan du köpt. Hjärtan kan man inte få för många av.
Missöden med bilen är sånt som händer alla, det går att laga. Det är en världslig sak hade Karlsson på taket sagt.

Ha det gott

Kram Karin

Sara sa...

Hej hej =)
Söta små hjärtan du köpte!
Oh neeej vad tråkigt! Har gjort samma sak en gång då det stod en lastbrygga i vägen som dök upp från ingenstans ;)
Men efter att det hände så kollar jag alltid efter lastbryggor när jag ska backa ;)
Kramar från mig

Maria at inredningsvis.se sa...

Vilken härlig blogg du har:) Jag tänkte följa men hittar varken twitter eller FB härinne??

Vill du ha inrednings-inspiration samt delta i en tävling kan du kolla in min blogg:)
Ha en kanonvecka

LOVE Maria på inredningsvis

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad himla söta hjärtan.Kanonfina är dom.Nej vad tråkigt med din bild.Tur att inte det hände dej något.Ha en skön torsdag.Kram Rita ♥

Anita kaitajarvi sa...

Hej vännen! Men vad tråkigt med bilen, men det är ju sånt som kan hända, tur att det inte var du som gick sönder.Vilka fina hjärtan, me like a lot! Ha det bra i regnvädret. Puss

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Neej va surt det där med bilen...man får bryta ihop o komma igen.Sist jag var lite för snabb i vändningen så stod det en ensilage bal ivägen...-20 ute så den var ganska stenhård ! Men du, titta på dina söta hjärtan istället !

Kram Anette