onsdag 25 april 2012

GoodMorning!!
Vaknar till ännu en dag i gråväder=( nu får det väl ge sig detta väder...
Igår efter arbetet åkte jag och stortjejen på träning med pållen
till Avesta..Varm i ♥ blir jag då jag ser hur det går framåt.
2 bakutisar och hon hade ett leende på läpparna ändå
då hon känner att hon grejar det nu..Så kul!

Nu ligger jag i startgroparna och ska åka på positiv kurs
hela dagen...tror ni att det hjälper..tur att jag har en
underbar familj och fritid hihi!!
Ha det så gott alla rara ..
Kram gabriella

2 kommentarer:

Vardaxlyx sa...

Hej hopp vännen! NU är jag på G igen hihi! Har haft lite runt mig men nu är jag på G och ska läsa ikapp mig.
Jag vill önska dig en kanon fin onsdag!

Anita kaitajarvi sa...

Hej min vän! Hoppas du haft en bra dag med positiva vibbar. Kan jag vara med i din utlottning? Nu ska jag titta på Arga snickaren, han skulle behöva gå på charmkurs. kram