torsdag 5 april 2012

Hej på er!
Ja g hoppas att alla mina vänners flygtur har gått enligt planerna;)
Var uppe med tuppen imorse och satt på lite barnvänlig tv så ena hälften av familjen
fick sova hihi! var en snabbis till arbetet idag trots ledig dag, det skulle tydligen fotas
till nåt utskick..KUL...mmmmm skulle inte tro det. jag verkligen hatar att vara med på bild
Sen for jag till stallet med en hel tjejliga♥ dom var ner på volten och byggde lite hinder
och hoppade, är så kul att se då barnen utvecklats så mycket, tom lilla
Malva fick hoppa ett litet hinder så hon var lycklig.

Va till Avesta sen och inhandlade vårjackor till tjejerna och lite nya tröjor till killarna.
ja just ja..jag fick ju också en ny jacka det höll jag på att glömma.
Mamma och pappa var så snälla så dom gav mig en slant då jag fyllde år
och den passade ju ypperligt till det ändamålet.
Kvällen avnjöt tjejerna och jag med Arga Snickarn då grabbarna är så
kvällströtta så klockan 20 då sover dom.
Nu sover hela barnskaran så mamman i huset ska göra det med
Natti!




6 kommentarer:

Fru Sederblad sa...

Hej! Hittade precis till din fina blogg. Gillar också hästar... vilken härlig bild där hästen sparkar bakut. Sånt bara älskar jag ;-)!!

Hem & Drömmar sa...

Go'kväll i stugan!
Du har då hunnit med en hel del idag. Härliga bilder du visar idag. Är lilltjejen bättre nu som att hon orkade rida, skönt i så fall.
Önskar dig och familjen en Glad Påsk!
Kramar Ing-Britt

Mina drömmars hus sa...

Hej!
En påskkram från mig, hoppas du får en riktigt härlig påsk!
AC

thilde sa...

Hej mamma!<3 jag har fått världens bästa ponny av dig och pappa:-* han är världs bäst!! Men vi måste träna upp hans kondis lite hahaha...

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Önskar dig och din familj en härlig Glad Påsk
Kramar
AnnaMaria

systrarna sa...

Härlig blogg du har! Välkommen in och besök min och syrrans.