fredag 6 april 2012

Långfredag

Härliga lång fredag......
En sån d'är dag man inte behöver göra så mycket♥
Malva och Fanny är ute och går påskkärring med Thilde
som övervakare;)
Killarna ville hellre sitta och mumsa påskgodis som dom
fick i postlådan igår och kolla på en film.
Vädret ute är ju inte speciellt inbjudande idag..
då vi kom upp snöade det för fullt men nu har det gett sig.

På eftermiddagen står äggletning hos farmor &farfar på schemat..
Alltid lika kul tycker barnen..
Ha nu en slapp och härlig och riktigt låååååång fredag
Kramizar

8 kommentarer:

Miras Maräng sa...

Låter kul med äggletning och en massa gott godis!

Önskar dig en riktigt skön och fin påsk!

Kram/ Miras Maräng

Hjärtruds Stuga sa...

Så fina påskkärringar. I år har jag inte sett en enda påskkärring. Grannarnas barn är för stora och barnbarnen för små. Jag får väl klä ut mig själv.

Ha en Glad Påsk

Kram Karin

Hem & Drömmar sa...

Såå himla fina påskkärringar. Första året som Tilda inte vill vara påskkärring och Evelin slutade för länge sen. Känns lite konstigt så det var tur hon va hare idag ;).
Ha nu en fortsatt Glad Påsk, kram Ing-Britt

Blommiga Rutan sa...

Ojojoj, vilka söta påskkärringar!

Önskar dig en riktigt härlig påsk, trots det tråkiga vädret!

Kram Anncathrine

Anna Lantligt på Svanängen sa...

Åh vad fina och vad kul det låter! GLAD PÅSK! Anna

Fru Sederblad sa...

Vilka härliga påskkärringar! Mina ungar har blivit för stora för att gå påskkärring hävdar de (11 år)... synd...

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Underbart med påskkärringar...jag var faktiskt oxå påskkärring i år...det var riktigt roligt. Vilken härlig blogg du har ! Tack för att jag fick titta in !

Kram Anette

Mina drömmars hus sa...

Vilket mysigt påskcollage. Så söta påskkärringar.
Ha det gott denna påskdag.
AC