lördag 21 april 2012

lördag morgon



God Lördag morgon!
Här kommer en snabb rapport från oss på Dunderbo=)
Helgen har anlänt och det känns HÄRLIGT.
Började med vaskning av barn...
Jag kommer från och med nu även att ha med våra
nya rara familjemedlemmar  i mina inlägg
enligt önskemål från deras nära och kära
så att dom kan följa deras vardag..


På kvällens bord var det uppdukat till tacos
och mina små hjälpredor var så klart på plats♥
Liten L tyckte dock att det var mysigare att kela med Ozzy
Pizza tillverkning är ju hans matlagningsgrej=)

Kvällens vintips SLAYER- hårdrocksvin enligt
sambons melodi=) och det smakade förträffligt
även om jag tvekar på att dom riktiga rockarna
dricker rödvin hihi!
Gjorde en egen komponerad ananassalsa...

½ färsk tärnad ananas
2 msk rom
2 msk muscvadosocker
2 msk hackad koriander
1 tsk tabasco
Starkt och jätte mumsigt vart det..
Ha nu en trevlig lördag
Kram
GABRIELLA

4 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

vad mysigt ni har allihopa! kramis semlan.Ps utlottning hos mig...ds

Coolaannna sa...

Ser ut som en perfekt start på dagen!!

Kram Anna

Hjärtruds Stuga sa...

Så mysigt ni har det. Brukar göra egen tacosås med ananas i, men nästa gång blir det din ananassalsa istället. Tack för tipset.

Ha en bra lördag

Kram Karin

MaWeRiQ sa...

Du får även skriva vad barnen heter om du vill.

Alf