fredag 20 april 2012

min vinst

Fredag och uruselt väder....
Men så blev jag så glad då jag kom hem från arbetet sent  om sides.
Där på köksbordet låg ett stort härligt paket till mig som jag vunnit
på utlottning hos  http://vitahuset28.blogspot.se/ Skoj va!
En fin vårfilt,frön och en vacker trådfjäril att ha i planteringen sen.
Tack snälla rara Camilla♥

Vart så glad och inspirerad att jag for till Klockargården
och inhandlade lite smått så jag kan ha en utlottning
Ska bara fota lite så kom in senare och VAR MED
Så blir jag så lycklig=)

Nu ska jag softa en stund innan förberedelserna
inför KVÄLLENS TACOS  ska börja..
ses snart igen
Kram
Gabriella

7 kommentarer:

Mina drömmars hus sa...

Grattis, vilket fint pris!!!
Önskar dig en toppenhärlig fredag fast vädret kanske inte är på topp!!!
AC

Vita Hemligheter sa...

Önskar dig en jättefin fredag och härlig helg!
Kram Emma

Hem & Drömmar sa...

Grattis till din fina vinst. Filten har man verkligen användning av i detta kyliga väder :).
Kul att du ska ha en utlottning, klart jag återkommer.
Ha nu en mysig fredagskväll, kram Ing-Britt

LOPPISLIV sa...

Grattis till vinsten och trevlig helg!! Kraaam Paula

Krusidull sa...

Önskar er en härlig helg oxå
Kramelikram
Krusidullan

Norr om Köpenhamn sa...

Grattis till dina fina vinster :o) Alltid lika spännande när man vinner!
Hoppas att du får en riktigt skön helg. Ser fram emot din utlottning ;o)
Kram på dig
Ulrika

Jenny sa...

Grattis till den fina vinsten!

Ha en trevlig helg,

Kraam Jenny