söndag 8 april 2012

påskdagen

Hej alla vänner♥
Hoppas att ni haft en underbar dag..
Jag och tjejerna har varit i stallet och morgonfodrat igår och idag
och mockat till alla hästar och donat lite med andra bisysslor=)
Då jag kom hem lagade jag kycklinggryta utfodrade
familjen sen ....har jag tvättat båda bilarna....sen åkte jag med Thilde
till stallet igen och gick med henne och hästen  på ridtur.
Väl hemma fixade jag lite fruktsallad och ska nu avnjuta
den med lite god läsning...sen ska jag få
grillad hamburgare och ett glas rött SERVERAT;)

Ha nu en härlig kväll
♥KRAM♥

7 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

Såå mycket du hunnit med och efter det är du verkligen värd att bli lite bortskämd med grillat och vin :).
Ha de så bra, kram Ing-Britt

Kristina sa...

Serverat, det gillar vi!! Känns lyxigt!Här äter vi rester idag, skönt att slippa stå vid spisen. Vilka underbart söta påskkärringar!
Ha en fortsatt skön påskhelg, än är det nån dag kvar!
Stor Kram!
Kristina

Emilias Ljuva Ting sa...

Jösses va du är flitig då :)
Själv har man legat på soffan så gott som hela dagen. Och till middag fick de bli pizza, men de funkar de också;)

Kram Emilia

Marie sa...

Låter som du har haft fullt upp! Här har vi haft 8-årskalas.

Trevlig kväll!
Kram Marie

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Oj oj oj ! Låter som du haft en riktig skön slappardag...inte.

Du förtjänar en plats på divanen (med lite chokladpraliner) nu tycker jag !!!

Må så gott kram Anette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Här går det undan, du fick mycket gjort igår. Och så skönt med en ledig måndag, det känns lyxigt.
Ha en fin dag
Kramar
AnnaMaria

vardaxlyx sa...

Snygg head du har vännen!!
KRAM