måndag 30 april 2012

Valborg=VÅR

Valborgsmässoafton!
Vilken härlig morgon ute då det inte ligger en gråfärg över Dunderbo..
Hade även jättefint väder igår så att man kunde plocka lite på verandan=)

Tjejerna gick lite till på marknaden igår precis som det brukar...tänk att
det där är så skoj..
Sen var vi till svärmor och fick jättegod mat som man alltid får där
hon hade nämligen fyllt pensionär i veckan..
Idag ska jag iväg och jobba lite sen ska jag och barnen bjuda
mamma och pappa på mat som tack för
barnvakten i lördags♥
Stackars sambo missar brasan och får lov att jobba
men jag tror inte han gråter för det.
Vill påminna er om min utlottning fram till 10 Maj..
kommentera nedan om ni vill eller skriv ett mail på FB om vi är vänner där=)
och vill vara med och inte har google konto--rörigt det där vart hihi!
Hur som helst ha en underbar VALBORG
Kram
Gabriella

5 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Jag ska strax iväg o jobba, men bara till klockan tre..Ha en underbart fin Valborg
Kraaam Anette

vardaxlyx sa...

Jag vill önska dig och din familj en kanon fin Valborg vännen!
Kram i massor

Hjärtruds Stuga sa...

Ha en här lig Valborg. Jag missar också brasan ikväll. Jobbardags igen.

Ha det gott

Kram Karin

Hem & Drömmar sa...

Önskar dig en fin valborgsmässoafton :).
Kram Ing-Britt

hemma hos lilla mej sa...

Kikar in och önskar dej en underbar och mysig Valborg.Mys och njut.Kram Rita ♥