tisdag 29 maj 2012

God Morgon!
idag vaknade jag tidigt och kunde banne mig inte somna om sååå
jag har både fixat räkningarna på morgonen och är nu hemkommen
från en skön morgon promenad med vovven..
Undrar om man skulle bli lite duktig och gå upp lite tidigare
på morgonen och gå en långpromenad..ska fundera på det
Jag har ju nästan ingen möjlighet längre att ut och motionera
annars då sambon jobbar em...

Har inhandlat lite stansar från ClasOhlsson men det vart inte som jag tänkt mig
trodde bokstäverna skulle vara större SUCK!

Nu ska jag ta och väcka mina tjejer och hjälpa igång dom för en ny dag
Själv längtar jag mest efter semester=)
Det känns för tillfället alldeles för långt till hösten och våran resa
Ha nu en härlig dag alla där ute..
Kram
Gabriella

3 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Tidiga morgnar är så bra - då brukar jag få gjort väldigt mycket. Vackra syrener!

Jag önskar dig en härlig dag!
Kram Sofia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är väldigt skönt och promenera på morgonen, så klar luft. Men det är ju det där med och masa sig upp... Det var fint det du stansat även om det var lite små bokstäver.
Kramar
AnnaMaria

LOPPISLIV sa...

Jag har om helgerna senaste tiden vaknat toktidigt, härligt att tassa upp innan övriga familjen vaknar, tom hunden sover...fniss :-) Sen efter en promenad med henne komma hem och äta frukost det är guldstunden på hela dagen :-)) Hihiii så du tycker det är konstigt med vårt vita rum tillsammans med en setter...fniss, vi har öppet in dit men faktum är att hon inte är i det rummet så mycket, hon gillar mest att vara i köket och vårt tv/vardagsrum uppe (där har vi ingen vit soffa utan en mer praktisk i gråbeige, samt ekparkett, där syns inga setterhår...hihihi ) men vår vita trappa upp till övervåningen...ojojoj där syns allt....funderar faktiskt på att måla den grå istället. Hur är er Ozzy inomhus?? Vår Wilma är som en filbunke, hon märks knappt, en riktig liten lady, hon stiger liksom försiktigt upp i soffan, hoppar nästan aldrig, sen ute kan hon värsta setterrycket och springa runt i cirklar som en tok :-)) Fast det är ju bara världens mysigaste hundras om du frågar mig, ja det tycker nog du också kan jag tro :-)) Ha det nu så gott. Kraaaaam Paula