söndag 20 maj 2012

God söndag förmiddag!
Idag har vi inte lika fint väder som igår men det är
ändå uppehåll så att vi kan vara ute=) I går kväll åt vi tacos
i kvälls solen det är grejer det. Vi fick lite tillskott i
barnaskaran med kusin Clara också♥ i går kväll.

Jag och Thilde var upp till stallet i går kväll och tänkte
ut på en kvällstur men jag vart avkastad redan på
stallbacken hihi! så idag känner jag mig en aningen
mörbultad =( och har vaknat inatt så fort jag vänt på mig.

Snart ska jag göra ett lass med pannkakor till barnen
så att de håller humöret uppe med mätta magar.

Har ni sett va de små liven växt på 3 veckor♥LOVELY♥


Igår hann jag med ett besök på Björsbo och inhandlade lite
kryddväxteroch jord. Med hem kom: äppelmynta-chokladmynta-pepparmynta-
kryddsalvia-citrontimjan-vinbärssalvia. Jag är ingen trädgårdmänniska med att
odla i krukor och pallkragar tycker jag om..
Ha nu en härlig söndag alla vänner

KRAM

4 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ajaj, då kommer du ha ont några dagar säkert, hästar är lite egna.
Jättesöt kattunge och vilken myskväll ni hade.
Kramar
AnnaMaria

Mamma Z sa...

Så härligt det är att titta in i din fina blogg :)
Glädjer mig med dig att du får mysa så med dina syskonbarn!! Måste vara en ynnest!

KRAMEN och glöm inte vattna alla fina Björsbo plantor nu

LOPPISLIV sa...

Uj inte kul att bli avkastad, tur ändå att det inte gick värre, hoppas du mår bättre nu.

Ohhhh himmel vilken sötnos den lilla kissekatten :-))

Fin söndag!! Kram Paula

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei hei :)

Huff, det hørtes ikke noe godt ut. Håper du blir fort bra igjen :)

Så nydelige kattunger :) Så søte :)

Pannekaker holder nok humøret oppe til både liten og stor :)

Ha en fin søndagskveld og kos deg:)
Klem Lisa:)