torsdag 31 maj 2012

Happy Happy Happy♥= det är jag det

Tjoooooohoooooo!
Jag är så JÄKLA GLAD ni får ursäkta uttrycket...ska hålla er på
hallster tills i morgon då ska jag berätta varför.
Har idag varit och fyndat mig ett par nya skor till
kommande värme bölja endast 150:- på utförsäljning
Som hittat♥

På kvällen fick Malva i uppdrag att hjälpa mig pyssla
lite. var in på en blogg här om dagen som har massa
pysseltips så idag har vi fixat till eller hottat upp
kanske man säger lite thepåsar.skoj va!
hennes sida heter
http://www.hildashem.se/
sov nu så gott
själv är jag så uppspelt så jag vet inte om jagkan sova ens
♥♥♥♥

2 kommentarer:

Annes vita rum sa...

Så snygga skor, bara att invänta sol och värme nu så du får använda dom snart;) kram/Anne

Team Åsgård sa...

Vilken bra smak du har! Såna skor har jag också;)
Jättesköna, köpte mina förra året och dom har dansat mååånga timmar. Borde köpt ett par svarta också för det skulle jag behöva nu...

Ha det bra!