måndag 28 maj 2012

Hej på er alla!
Tänk vad helgen gick fort...va faktiskt rätt slut då jag gick och la
mig i går...har firat sexåring i 3 dagar hihi! och värmen tar på
mig ,man är liksom inte van.....
Fick världens bästa  morsdags present, barnen måste ha pantat mycket
burkar och spart flitigt;) ett objektiv till min systemkamera tjola hopp♥
Jag blev sååååå glad

Egen gjord present från Thilde också♥

Sen kom hon hem med två ljuvliga rosor
Jag har för övrigt haft den bästa dagen på länge...
Jätte roligt samtal fick jag på förmiddagen som jag
hoppas leder till något ännu roligare=)
Sen då jag kom tillbaka från lunchen låg det ett blombud
till mig från en rar o go patient...
Och..

Nu står gårdsfest på dagis på schemat med korvgrillning..
Hoppas att ni alla får en härlig måndag kväll..


3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Låter som du har haft det mysig med mycket kalas.Vilka underbara presenter du fick .Underbart man blir ju så glad.Vad skoj med ett roligt samtal och lite senare blomsterbud.Härligt!Ha nu en skön kväll.Kram Rita ♥

Hem & Drömmar sa...

Det var då ingen dålig present du fått. Rosorna var väldigt fina.
Spännande med ditt samtal, håller tummarna att det nu leder till nåt roligare :).
Ha de gott, kram Ing-Britt

Hjärtruds Stuga sa...

Fina presenter till en fin mamma. Så spännande med samtalet, hoppas det blir som du vill.

Ha en fin vecka

Kram Karin