lördag 5 maj 2012

Hej på er alla!
va härligt med lördag..
var uppe tidigt i morse Thilde och jag och hade stalltjänst.
Tur att vi har hjälp av Jessica så att vi slipper fixa barnvakt till
grabbarna på morgonen, så snällt av henne att hjälpa oss.......
Eftersom hästarna är ute längre på kvällarna nu så är
det mycket mer lättmockat vilket gjorde att vi var hemma redan 10..Skönt!

Nu har mamma varit här på lite kaffe och snart blir det lunch innan
vi far till Pickaboo och handlar lördagsgodis..

Ikväll har vi hästarna men det ser ut att bli bättre väder
så lite grillning blir det nog emellan=)  med läsk till hihi!

HA NU EN BRA LÖRDAG ALLA VÄNNER
KRAM
GABRIELLA


7 kommentarer:

Rapport till Vänfors sa...

Vilken härlig skylt...en så hade jag velat ha. Passar så otroligt bra hos mig just nu:)
Kram Annika

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Skulle vara jättegott och grilla, men här blåser det rätt mycket idag. Hoppas du har bättre väder.
Ha en mysig lördag
Kramar
AnnaMaria

Maria at inredningsvis.se sa...

Hej igen, jag har en ny post på min blogg hur du lätt kan få in facebook med gilla knappen samt twitter.
KOLLA IN

LOVE Maria på inredningsvis

LOPPISLIV sa...

Härligt att grilla, hos oss skiner solen men däremot blåser det lite för mycket så idag blev det pizza :-) Men visst är det gott nu när man kan grilla utomhus igen....Vilken fin skylt med text som hänger där på väggen!! Ha nu en fin helg! Kram Paula

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei :)

Høres ut som en herlig lørdag :) Tenker dere har kost dere masse :)

Det skiltet du har på døra var bare sååå fint! Kan jeg spørre hvor du har kjøpt det?

Ha en god natt og fin søndag :)
Klem og kos Lisa:)

Kristina sa...

Hej Gabriella! Vad mysigt med grillning! Här har vi inte premiärgrillat än.Skylten du har där på väggen är underbar, jag har för mig att du gör dem själv??
Självklart vill jag vara med i din utlottning!
Ha en fortsatt fin söndag!
Kram Kristina

Vardaxlyx sa...

Älskade skylten vännen =)
Kramkram