torsdag 17 maj 2012

Km i hoppning 2012


Hej å er!
då var vi hemma från Hoppningen i Avesta
Det spelar ju ingen roll man är lite dum bara
man är fin=) hihi!
Skämt åtsido, Dom var jätteduktiga på framhoppningen
och han var så lugn och fin men då han kom in på banan
ville han inte hoppa...så kan det vara ibland.
Det är bara och peppa och ta nya tag.
Cherrys förraägare var där och kikade och
det var ju jätte skoj..
Vill samtidigt  passa på att gratta Thildes bästis Emma
som vann ponny Km för privatponny och kusinen Lovisa
som vann ponny km för ridskolehäst...

3 kommentarer:

Sara sa...

Åh vad roligt med hästtävling!
Jag är ju gammal ridskole och häst-tjej ;)
Men nu är det många år sedan som jag sålde min häst, så det blir ibland att jag åker ut till kompisen My (mys på stommen) och rider när abstinensen är för stor ;)
Kram

Hem & Drömmar sa...

Tråkigt men som du skrev sånt som händer. Snygga var de helt klart :). Huvudsaken är ju att de har roligt och det tvivlar jag inte på att de har iaf.
Ha nu en bra helg, kram Ing-Britt

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei vennen :)

Det er sånt som kan skje ja, ser ut til at dere har kost dere masse likevel :) Og for en søt jente du har :)

Vi har kost med en kjempefin 17 mai-fering i dag :)

Ha en fin kveld og kos deg :)
Klem Lisa:)