söndag 6 maj 2012

kvällens tips!

God söndag kväll!
Här kommer kvällens tips..chaithe finns att köpa på
KLOCKARGÅRDEN i Norberg så gott tycker jag att det är
det är inte speciellt te likt tycker jag men jag älskar smaken♥
och tjejerna tycker att det är jättegott så dom sitter nyduschade
och myser med en varsin kopp tilsammans med kusin Clara..

Nu ska jag ladda mina mentalabatterier för en ny vecka...
jag skänker en extra varm tanke och bamsekram till min
älskade vän Anita♥
Kram på er!
Gabriella



5 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

Hejsan!
Tittar in för att önska dig en bra vecka.
Evelin älskar det där teet men jag kan tycka det är lite för sött.
Kram Ing-Britt

my white mess sa...

Hej
Hoppas du får en riktigt fin vecka.
tack för tipseet på chaiteet. Min stora tjej älskar chai latte och vill att jag gör det hemma:-)
Kram Malin

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei vennen :)

Den teen hørtes god ut - og for en lekker boks den kommer i :)

Tusen takk for så koselig hilsen inne hos meg :) Du er kjempeflink som har laget det skiltet selv - det var helt nydelig :) Nå maser jeg fælt på deg, men kan jeg også spørre hvor du har kjøpt den herlige sjablongen? Hvis det er det du har brukt :) Og kjempesmart med hylle fra IKEA til å skrive på :) Dette bare må jeg prøve :)

Ha en herlig dag og ei spennende ny uke :)
Solklem og kos til deg:)

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Jag älskar chaithé! Nu finns det lite överallt men för några år sedan fick jag lov att köpa det på Indiska. Mmm så gott med mjölk och socker i :O)

Ha det gott Gabriella!
Kram Milla

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

He-he, er jeg som ikke er så tydelig da jeg skriver, så er ikke rart du ikke skjønte den ;) jeg lurte på hvordan du fikk den fine sangen på bildet du laget? Skriver du for hånd? Det var en nydelig skrift :)
Klemmer og koser :)