onsdag 16 maj 2012


ONSDAG Äntligen slut=ledig i morgon
Ska bli så skönt att få en bonus ledig dag imorgon
Ska nog mysa med ett glas rött i kväll♥

Idag gick jag in på Lantlifs blogg och det skulle
jag inte ha gjort för där såg jag bild på ett par
byxor jag bara MÅSTE ha..sagt och gjort
nu är dom beställda tjoho...
Nu är det bara att hoppas att dom passar;)

Nu ska vi strax åka upp till stallet och fixa
till Cherry♥ så att han ser respektabel ut då
Thilde och han ska tävla KM i hoppning imorgon
Gissa om mamman är nervös uha...det är
väl därför det aldrig vart något av mig i
tävlings samanhangen trots mitt stora
hästintresse hihi! NADA tävlingsnerver

Önskar er alla en härlig onsdag kväll
och sussa gott och länge imorgon
Kram

4 kommentarer:

Hjärtruds Stuga sa...

Sååå snygga jeans. De vill jag oxå ha. Får nog ta mig en koll.
Må så gott och njut av din lediga dag.

Kram Karin

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei vennen :)

Pleasebukser er sååå fint! Lekre! Har lyst på de jeg og :)

Lykke til i morgen - så spennende!! :) Jeg er akkurat som deg, nervene er utenpå da det gjelder sånne konkurranser ;)

Tusen takk for så koselig hilsen inne hos meg :) Vi koser oss veldig med 17 mai ja, en så fin og spesiell dag :) Stemningsfullt :)

Klemmer og koser til deg :)

Emilias Ljuva Ting sa...

Tycker du gör rätt i att ta dig ett glas rött idag :) Det är man värd!
Riktigt snygga jeans du har klickat hem!

Önskar dig en härlig lång helg, och hoppas de går bra för Thilde på tvälingen imorgon :)

Kram Emilia

Hem & Drömmar sa...

Även jag önskar mej ett par av dessa skitsnygga byxor. Men vill gärna kunna prova dem först.
Vad roligt med tävlingen imorgon, ge henne en lyckospark så håller jag tummarna.
Ha de gott, kram Ing-Britt