tisdag 22 maj 2012

Tjolahopp

God Morgon Världen♥
Tror nog att det kan bli en fin dag idag=)
Gick upp lite tidigare än vad jag behövde idag för jag kände
att jag behövde lite vaken tid med totaltystnad så gissa om
jag är sne på att kylskåpet brummar hihi!!

Känner mig fortfarande mör sen avkastningen i lördags
och jag är glad att jag inte ska visa mig i bikini då jag
har ett stort snyggt blåmärke på rumpen =9

Nu på morgonen kollade jag lite på bilder som mina tjejer tagit
Det är ganska kul att se, dom tar på helt andra saker än man gör själv.
Jag hoppas att jag blir förlåten av min lillasyster men jag bara måste
visa er vilka härliga bilder Thilde tagit då Ecka och Malva hoppade
Jag sitter här fortfarande med ett leende på läpparna
Ha nu en härlig dag!
Kram
Gabriella



2 kommentarer:

Rebecca sa...

Gabben inget är värre än tjockis bilden du la ut :)
Hoppas du får en fin dag puss puss /Ecka

Hem & Drömmar sa...

Om jag klarade att hoppa så där skulle jag vara stolt ;).
Önskar dig en fin dag, kram Ing-Britt