fredag 1 juni 2012

Fri som en fågel

Nu har jag sagt upp mig...
Och så hade jag tänkt att jag skulle fira med min favvo campagne
kul då jag kom på att dottern skulle hämtas på disco
och vi har kvällsfodringen i stallet i kväll HMM! SURT=)
Ja den står väl kvar...
I kväll ska vi iallafall äta svenska kräftor som
vi fått av våran snälla vän Fredrik...
GU så gott det ska bli och det får man ju
köra bil på också.
Nu ska jag ha den härligaste helgen på länge
Ha det så Gott
Kram
Gabriella

Skänker en varm kram till min vän  som tyvärr begravt
sin älskade far idag♥

7 kommentarer:

Rapport till Vänfors sa...

För två månader tog jag ett halvårs tjänstledighet för att jobba med det jag vill...ångrar inte en nanosekund:) Samlar mod och kraft för att säga upp mig till den 1 oktober och ditt inlägg hjälper till.
Tack och ett STORT RUNGANDE GRATTIS till dig som vågade:))
Kram Annika

Litt Slitt & Litt Hvitt sa...

Hei vennen :)

Så tøft gjort :) Håper du finner en ny jobb du stortrives i :) Det har så mye å si :)

Kos deg masse med herlig mat og ha ei herlig herlig helg :)
Klem Lisa:)

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Skål o grattis till ett modigt beslut !!! Har du ngn plan vad du tänker ägna dagarna åt istället ?

Ha nu en riktigt go helg !

kram anette

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Vilket stort steg! =)

Kika gärna in hos mig, sista chansen i dag att anmäla sig till min utlottning i samarbete med företaget Ramsign där du kan vinna en gammaldags emaljskylt!

Trevlig helg!

Kram

Snäckskalsdalen. sa...

Har du sagt upp dig? Det kan vara nyttigt att göra emellanåt, jag tror på det, man ska ta hand om sig och sitt liv!
Och idag kanske du kan få vrida ur korken ur den där buteljen!
Agneta kram

Anonym sa...

Oj så nu ska du bara vara hemmafru då?? ja går väl när du har flera barn kanske..Mvh Pia

Hjärtruds Stuga sa...

Idag får vi hoppas att du inte har några ärenden med bilen så du kan få njuta av din skumpa. Nyttigt att ta tag i livet och fundera på vart man är på väg. Det är svängarna som gör vägen till ett liv. Lycka till och verkligen modigt gjort.

Ha en skön lördag.

Kram Karin