tisdag 26 juni 2012

God eftermiddag på er alla!
Här bjuder jag på ett kort på en ostylad och överviktig
Gabben hihi!! men det var bara mitt nya super sköna linne
jag egentligen ville visa=) kommer nog bo i det
i sommar (om solen kommer)
Fick det av min kära mamma♥


Nu har jag bara 3 dagar kvar att arbeta och det är konstigt att
3 dagar kan kännas som långt, eller hur?
Tjejerna är och grattar kusinerna i Nykvarn så det är
jag och grabbarna hemma bara och deras lillasyster
som ville med hem från dagis....ska snart åka upp till stallet
och fixa lite mat till hästen och inhandla kvällsmat
vad man nu ska hitta på¨...fantasin tryter ofta.
Hoppas ni får en trevlig kväll♥
kram Gabriella

1 kommentar:

Hem & Drömmar sa...

Hejsan sötnos!
Snyggt linne och om jag vore så fin ostajlad hade jag nog aldrig fixat mig, lat som jag är ;)).
Snäll mamma du har.
Förstår att du nu längtar tills du slutar.
Ha de gott, kram Ing-Britt