torsdag 21 juni 2012

God Morgon!
En dags arbete sen väntar långhelg HÄRLIGT!
I går fick jag paket från Pomp de Lux♥
Jag bara älskar deras barn kläder.
Malva skulle posa i några av sina nya
kläder men hade svårt att vara
allvarlig HIHI!!


Så där fick hon till det;)
Jag vill också ha ett par sådana där
jeans knickers men tyvärr fanns
inga vuxen kläder

Syster hade tur att det var ett
linne som var för stort
annars finns inte hennes
storlek heller hos dom.

Lilleman ville inte alls prova sina kläder =)
Han brukar vilja gå och kolla på dom en
stund innan det känns ok=)

Har haft tidigt morgon sällskap av Lilleman hela veckan nu
medans de andra susar och sover. Tjejerna har varit så duktiga
hela veckan då vi jobbat (om inte grannarna säger något annat hihi!)
De har varit och lunchat med mormor, hälsat på gammelmormor,
varit på cafe, ätit på restaurang själva, haft loppis=) utanför Stefan..
Men om en vecka då får jag sälla mig till ledighets kommiten NICE!
Ha nu en bra dag!
Kram
Gabriella

5 kommentarer:

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Såmysiga bilder och så fina barn !!

Glad midsommar till dej !

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fina kläder, du får midsommarfina barn. Jag har redan tagit helg, fast jag ska handla mat och det lär bli knökat.
Ha nu en härlig midsommar
Stor kram
AnnaMaria

Hjärtruds Stuga sa...

Tassar in för att önska dig en trevlig midsommar.

Kram Karin

Gail sa...

Good photos !! Happy midsummer..hugs from Gail x

Anna Lantligt på Svanängen sa...

Härlig Midsommar!!! Anna