söndag 17 juni 2012

här kommer lite bilder från kryssningen=)
Idag har det varit mestadels trökväder
men nu på kvällen vart det solsken så
jag och Thilde var ut på en ridtur eller
jag fick ju gå då....som jag brukar.

En förväntans full kille som undrade
när vi var framme MÅNGA ggr hihi!

My sweeties♥
Det är kul att fotas i de runda fönsterna=)



Emma, Malva och Ida
Man kan se att lilltjejen inte riktigt är pigg
men hon piggade på sig hyffsat..

Vilken tur att de stora tjejerna hittade dessa....

Kunde bara inte låta bli och känna om denna rumpa var lika mjuk som mammas

Pool bad  hanns med också, Johan fick ligga i över en timme
för Leon fick inte bada utan vuxen, tur han gillar att bada=)

Spännande  att möta annan färja



En överlycklig kille som tyckte att det tom var bättre
att vara på kryssning än han trott
Det är härligt det;)

Nu ska här förberedas för en ny vecka
tjejerna har ju lov själva nu i 2 veckor
så det är lite pyssel med allt.
Själv har jag bara 2 veckor kvar på
mitt jobb, gissa om jag njuter
Sov Gott!
Kram Gabriella

1 kommentar:

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Härliga bilder på glada barn :O)

Tusen tack finaste Gabriella för sign till mig (har nyss gått igenom mina kommentarer;)

Har du en adress, skulle vilja skicka dig ett litet tack :O)

Kram Milla