söndag 3 juni 2012

Hej på er!
Nu ser det ut som solen tittar fram ute♥
Vi har stallhelg denna helg och igår höll vi på att frysa ihjäl brrr 4 grader hade vi igår
Då vi kom från stallet igår satt jag mig under värmefilten och kollade på alla
tappra som sprang  Stockholm Marathon vilken prestation i kylan.
2 av de ggr jag sprungit där har det varit värme bölja och det är ju också jobbigt men
jag hatar att frysa så det var bättre för mig=) ändå.

Nu ska vi ta och ha lite rest fest sen ska jag hjälpa dottern att skriva ett väggord.

Och...jag kan berätta att jag har fått nytt jobb det är därför jag säger upp mig=)
jag är inte en sådan person som skulle klara av att vara hemma
så jag är bara sååååå glad att det ordnade sig för mig på detta vis
ha det nu så gott!
Kram
Gabriella

4 kommentarer:

Yvonne sa...

Grattis till det nya jobbet! De får en perfekt ny medarbetare:-)
Kram

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Grattis vad roligt :O)

Jag skulle bli superglad om du ville hjälpa mig med en sign :O) Tusen tack!!

vitadrommarochchoklad@hotmail.com

Kram Milla

Sara sa...

Hej svejs =)
Ja fy när ska värmen komma tillbaka egentligen???
Fin din lilla fågelbur var på första bilden =)
Hoppas att helgen varit bra.
Kramar ifrån mig

Hem & Drömmar sa...

Oj här händer det grejer....
Stort grattis till nya jobbet :). Blir lite nyfiken vad det är du ska jobba med.

Nog är det tappert att klara av att springa maraton i denna kyla och blåst. Såg bitvis väldigt besvärligt ut. Men att du har sprungit detta överhuvudtaget imponerar ordentligt på mig. Jag som knappt tar mig runt kvarteret ;).

Ha de gott, kram Ing-Britt