onsdag 13 juni 2012

Hej på er!
Vilken härlig kväll det vart idag...tänk vad det är guld när sommaren
 visar sig från sin
bästa sida eller hur.

Nu ligger tjejerna och sussar och är förväntningsfulla
över sina skolavslutningar imorgon. Klänningarna hänger
på garderoberna och imorgon blir det till att locka hår.
Har varit och fixat presenter till fröknarna
och målat en varsin bräda till dom istället
för ett kort=).

Har precis sköljt ur hårfärg så imorgon väntar skäll
av lillasyster också men....jag tycker att hon
har så mycket att göra utan att jag ska tjata
på henne också ;) Om hon blir allt för stött
kan hon ju noppa mina enorma ögonbryn
som plåster på såren hihi!
Hoppas ni alla får en ljuvlig dag i
morgon och vi hoppas att vädergudarna är med oss
kram och god natt!
Gabriella

3 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

Hejsan!
Vilka fina brädor du målat till fröknarna. Du är duktig att texta fint.
Så roligt med skolavslutning. Alla är så fina och glada och även om inte solen skiner så kommer värmen ändå från alla förväntansfulla barn.
Ha nu en underbar dag och jag tror minsann ni får en fin dag, kram Ing-Britt

Anna sa...

Jag bara älskar min fina bräda, tusen TACK! Hoppas ni får en underbar sommar, kram från fröken Anna.

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fina presenter.Hoppas att ni får en underbar avslutning.ha en fin dag vännen.Kramar Rita ♥