måndag 18 juni 2012

pompom verkstad

Go kväll på er!
Då var måndagen avklarad skönt!
Visar idag lite bilder på Malvas och mitt pyssel=)
Pompoms...ska det föreställa och ni ska veta
att det faktiskt inte är så enkelt som man kan tro hihi!

Efter jobbet idag så tog jag med tjejerna till stallet och
grabbarna fick vara med Johan. Thilde hade dressyr träning
på volten och det gick så bra och hennes tränare tyckte
att vi lyckats få tag på en sååå bra ponny, då blir jag glad
i ♥:at att inte bara vi tycker det.

Nu är jag precis hemkommen efter att ha hämtat mamma
och vänninor från deras kryssning och här hemma sover
småttingarna och tjejerna är hos kusinerna en sväng..knäpp tyst
med andra ord , gissa om det är ljuvligt.


Kolla nedanför va fint tjejen med bloggen http://maritsvitaskrin.blogspot.se/
hade fixat på sitt bröllop, något att härma om det nu är någon som ska gifta sig♥
Ha nu en härlig måndag kväll.
Kram
Gabriella

1 kommentar:

Sara sa...

Åh vilka fina pom-poms ni gjort =)
Charmigt att hänga upp dom i taket, bra ide till framtida bröllop ;)
Hoppas att du får en fin vecka.
Kramar ifrån mig