lördag 23 juni 2012

Viket underbart midsommar väder vi belönades med=)
Jag och barnen var upp till hembygdsgården och det
var sååå mysigt, min mamma var också med.

Dammen ute vid Krusidull var spännande
och jag fyndade lite fina saker..visar bilder senare

Min älskade lilla blomma Malva

Massor av fiskar finns det i dammen i Karlberg
och det är ju spännande, jag blir lite rädd att dom ska
ramla i bara men alla var torra när vi gick hem.

Lite mamma dotter mys♥

Liam kollar  fiskarna♥

I handelsboden inhandlades den obligatoriska gammeldags godis struten
Det måste man alltid ha en på midsommar


Liam provar brandbilen på Myrbergs verkstad

Så mycket gamla fina bilar har dom på Myrbergs


Kvällen tillbringade vi hos pappsen och hans bröder var också med

Tjejerna ville absolut göra en midsommarstång och visst vart
den orginell och fin, sen vart det dans hihi!!


Jordgubbstårta lär man ju också ha

Och lite grillat.
Det vart en sen kväll men vi har haft en så mysig dag och alla barnen
var trötta men nöjda då vi knatade hem ...
Ha en trevlig midsommardag
Kram
Gabriella

3 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Ååå vad mysiga och härliga bilder .Låter som en kanon dag.Ha nu en skön och härlig midsommardag.Kramar Rita ♥

Himlavit sa...

Meen vad många mysiga midsommarbilder. Tur vi hade med vädret =) Hoppas att resten av helgen blir lika härlig =)
Många kramar
Tessan

Mamma Z sa...

Vad mysigt ni verkar att ha haft det :)
Precis en sån där midsommar som är som den skall!!

Kramen på dig du fina!!
Jag hade åxå velat fynda hos Krusidullan men får förlita mig på loppis istället ;-)