onsdag 25 juli 2012

ÄNTLIGEN SOL OCH VÄRME

Vilken underbar dag vi fick idag då=)
Vi har haft runt 25 grader och 20 i vattnet
Vi har turen att våra grannar har världens
mysigaste stuga som vi får följa med till
när vi vill WE LIKE♥
Massor av barn var med och jag tror att dom
somnar som stockar i kväll.
Tänk att lite sol kan göra så gått
Nu har jag tyvärr bara 2 semester dagar kvar
och jag börjar bli lite pirrig då jag ska
starta upp mitt nya jobb på måndag...
Kommer bli mycket att jobba heltid igen
men jag hade inget val om jag ville ha jobbet
och att vara kvar på det gamla var inget alternativ
om man säger så=)

Här kommer en liten bildkavalkad av våran dAG
KRAM GABRIELLA





Jacob fick 2 fiskar

Lilleman




3 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

Såå härligt det ser ut. Vi har oxå tillbringat dagarna vid vår stuga.
Önskar dig stort lycka till med nya jobbet men förs får du njuta fullt ut av dina sista semesterdagar :).
Kram Ing-Britt

Mina drömmars hus sa...

Vilken härlig dag ni haft. Ja, tänk att det blev sommar till slut hos alla. Sol och bad det är härligt det.
Njut av dina sista semesterdagar nu och lycka till på nya jobbet.
Kram
AC

Anonym sa...

Härliga somriga bilder, äntligen lite sol:) var ska du börja ditt nya jobb och man får vara lite nyfiken;);) mvh Sara