tisdag 3 juli 2012


Gabbens Strawberry Pie
Skal
150g smör
4 dl vetemjöl
½ dl florsocker
2msk vatten
175Grader i ca 15 min

Fyllning
Marsan sås
vispad grädde
Färska jordgubbar
Super enkel och jätte god♥

En  otroligt härlig dag har vi haft i dag..
Jag och Liam var till Avesta och lämna Malva
i morse..hon var så supernöjd med sitt läger
då hon kom hem idag så det kan vi starkt
rekommendera om man har någon mindre
som vill ha lite häst skoj.

På eftermiddagen åkte jag upp och tittade på de stora
tjejerna då dom hopptränade på världens mysigaste
gård...tur att GPS finns kan jag säga. Tyvärr förlitade
jag mig på mitt minne på vägen hem istället så
då jag åkt ett tag insåg jag att jag inte riktigt
kännde igen mig..bara att vända och åka rätt hii!!
Nu blir det Morden i Midsommer
ha det gott!
Kram Gabriella

5 kommentarer:

Angie sa...

Låter som en fantastisk dag!! Måste testa din strawberry pie ! Soliga sommarkramar från oss på Ekerö :D

Hem & Drömmar sa...

Den pajen såg frestande ut. Kanske skulle göra en och ta med till gubbarna på jobbet.
Vad kul att hon var nöjd med sitt läger. Här har tjejerna nedräkning tills deras läger börjar. Tyvärr är det ingen av mina som vågar sig på hoppning men det kommer kanske med tiden. Dom har ju bara ridit i ett år.
Ha de så bra, kram Ing-Britt

Vardaxlyx sa...

Denna paj gör jag oxå och den blir sååå god =)
Gjorde en midsommarpaj och den blev sååå god!
KRAM

Vardagskärlek sa...

Vad kul att du lämnade en kommentar hos mig! Tårtan ser supersmarrig ut:) Ha en fin dag, kram Johanna

Vardagskärlek sa...

Vad kul att du lämnade en kommentar hos mig! Tårtan ser supersmarrig ut:) Ha en fin dag, kram Johanna