måndag 2 juli 2012

Go kväll!

Nu kan jag säga att jag längtar till sängen gäsp!!
Var upp 5 i morse och sen va Thilde och jag till stallet
och jag hjälpte henne i väg med hästen, i vanlig ordning fick
hon lifta med kompisens mamma..Kul med läger och
dom var så förväntansfulla....sen var jag hem och väckte
Malva och killarna och va till dagis och lämnade dom...
Åkte sen till Avesta och lämnade av Malva på ridläger
Sen har jag varit till mitt nya jobb och blivit rundvisad
på alla 3 kliniker och skrivit papper och så
och vet ni???
Det känns så bra
Klockan fyra var det dax att hämta Malva och styra kosan
hemåt...var sen ut och promenera med min kompis
Innan det var kväller..Nu sover alla barn med rentvättade fossingar
HIHI!! Jag hoppas att Thilde inte längtar allt för mycket
efter sin mamma, känns konstigt att lämna henne borta på
läger då man är så hönsig och kontrollerande som mig hm!
Sov nu så gott!

Kolla puddingen, en welsh mountain hingst..

Ett litet tips om man gillar skyltar=)
129:- på Franzens i Krylbo...

4 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

Hejsan!
Så himla kul att ridlägret äntligen börjat när de längtat så. Men jag förstår din oro, är allt en liten höna jag med.
Den där tavlan var superfin, har de nät butik?
Här skiner solen nu på morgonen så jag håller tummarna att vi får en fin dag och så även ni.
Kram Ing-Britt

Sara sa...

Låter verkligen som ett fullspäckat schema ;)
Söt det lilla fölet var!
Skulle bara tipsa dig om min tävling jag har så kan du vinna en liten vit söt brandsläckare.
Hoppas att du får en fin dag!
Kramar ifrån mig

Snäckskalsdalen. sa...

Oh, dessa små gulliga flickor med sin gulliga små hästar, tänk så mycket kärlek!
Agneta kram

Mamma Z sa...

Grattis till nya jobbet!
Hoppas allt blir till det bästa!

KRAMEN