onsdag 11 juli 2012

God Morgon!
Vaknade tidigt i morse av regnet som strilade ner, låter mysigare
än vad det är;)

Idag ska jag iallafall lämna 70skyltarna och åka till Insjön
till ett jätteloppis och det ska bli spännande

Det känns förövrigt som att väggarna hemma börjar krypa på
mig och barnen börjar bli stingsliga av det tråkiga vädret
få se vad vi kan hitta på imorgon, någon som har
ett bra förslag på utflyktsmål i Västmanland??

Våran smultronjasmin blomstrar iallafll och doftar gott♥

Man kanske skulle fördriva tiden med lite betong pyssel=)

Blommorna börjar ligga jäms med marken........

Men nästa vecka kommer iallafall min och allas
våran älskade Irena och Radek och förgyller
våran tillvaro. Det är en kär bekantskap som vi haft sedan
jag var liten och jag har hälsat på henne i Polen många gånger
Hon är som en extra moster till mig♥
Jag LÄNGTAR så.
Kram nu och ha en bra dag
Gabriella

1 kommentar:

Vardaxlyx sa...

Jag vill önska dig och din kanon fina blogg en trevlig sommar. Jag vet att det är en vecka kvar till min semester men vill ända springa in och önska dig en glad sommar.
Det blir ju lite glesare mellan kommentarerna, men vill medd att jag lovar att komma tillbaka efter ledigheten.
KÄRLEK till dig!!!