torsdag 12 juli 2012

Hej på er!
Så har snart halva semestern gått, det är helt otroligt vad
tiden går fort. I går var vi upp till Gagnef och Tullivippan
men jag tycker inte att det var något att rekommendera.
Ska man handla något på loppis tycker jag att det ska vara
billigt annars får det va..och det var dyrt där. På vägen hem lurade
vi på pappa och hans bror ett stopp på Mc Donalds Mums! tyckte
tjejerna.

Sen stannade vi i Gustavs på Pärlans loppis och där köpte jag stolen
på bilden nedanför, självklart var den inte vit och min farbror sa
att jag absolut inte fick måla den för han sa att det var en jätte gammal stol;)
OCH.....som barnen säger hii! Var sen in på Blosterstugan i Hedemora och
köpte en sitt kudde till♥

Idag har det åskat som bara den här så nu hoppas vi att det förde
med sig lite bättre väder så vi får svettas..
Ha det gott!
Kram Gabriella

Inga kommentarer: