måndag 30 juli 2012

Lille Cowboy Liam;)

God kväll på er!
Hoppas att ni alla som fortfarande har semester har
njutit riktigt mycket av er dag...
Jag såg minsann innifrån att solen sken på er
Jag är helt slut efter ett första arbetspass på
9:45 timmar...hur ska detta gå? vaffö vaffö
är det på detta viset HiHi!!
Egentligen skulle jag vilja jobba 8-14 jämt
det vore det optimala arbetspasset för mig
Alla har iallafall varit snälla mot mig;)
och jag hade en underbar tjej som tog hand om
mig idag och det är jag glad för.

Hela resterande familj har fortfarande semester så
man kom iallafall hem till dukat bord och städat hem
ME LIKE♥
Ska bli skönt när dagis kör igång nästa vecka så
det blir ordning på torpet igen och snart börjar ju
barnen skolan igen, att laga mat 3 ggr per dag åt
barnaskaran är inte mycket till semester HIHI!!
Sov nu så gott!
Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men du varför går du inte ner lite i tid för?? Måste ju funka, det är ju inte meningen att livet ska bestå av att jobba, jag menar nu har du ju fler barn att ta hand om också..Lycka till med nya jobbet:)Mvh Linda

Kristina sa...

Hej Gabriella!
Åh, vad spännande med nytt jobb!Hoppas allt går bra och vad kul att få vara med från början i något nytt!Vilka underbara somriga badbilder du visar, HÄRLIGT med så många barn!Synd att vi inte fått fler sådana dagar i sommar, jag känner mig långt ifrån mättad på sol och bad.Hoppas på en fin augustimånad.
Njut och må gott!
Kram Kristina