söndag 29 juli 2012

stall helg...

God kväll!
Då var semestern slut då SUCK! man fick iallafall några fina dagar på
slutet=) Har förövrigt doppat mig för första gången idag.
Hela helgen har jag och tjejerna haft stalltjänst och
även om det är jobbigt att iväg så tidigt så är det mysigt så här på sommaren.

I morgon börjar jag mitt nya jobb på Folktandvården i Avesta
så gissa om jag är pirrig....tänk ifall jag glömt allt jag kunnat över
semestern och tänk ifall ingen gillar mig hm...hoppas att
dom är snälla mot mig också....ska åka emellan 2 kliniker innan
dom öppnar den sprillans nya kliniken på700 kvm i höst
DET ska bli spännande att få vara med från början på
en så stor klinik..Håll tummarna för mig nu..
Kram på er alla♥
Gabriella




Amanda♥

Frukost ute smäller lite högre än då vi äter inne i stallet
på vintern=)

Aslanhåller oss gärna sällskap

Malva och sötaste Amanda

6 kommentarer:

Lövbacka sa...

Klart det kommer gå bra på nya jobbet :) Så härligt att börja på ett nytt ställe och få vara en del i deras nysatsning! Ha det gott! Pernilla

Anonym sa...

Klart det kommer att gå bra bästa Gabben:)Tur för dom att du kommer;)
Fina bilder<3

Anonym sa...

Lycka till imorgon gabben! Det kommer att
gå jättebra & vem gillar inte dig...=)
Kram Sofia

Rapport till Vänfors sa...

Är helt säker på att det nya jobbet kommer att gå galant...och speciellt som om du kommer från en härlig semester:)
Kram Annika

Mina drömmars hus sa...

Grattis till det nya jobbet. Det kommer säkert att gå hur bra som helst.
Härliga bilder du bjuder på.
Kram
AC

mamma Z sa...

Välkommen till min arbetsgivare <3 Landstinget Dalarna :-)
LYCKA TILL!!
Kramen