fredag 17 augusti 2012

God Morgon!!
Då var det fredag igen då det är rackarns vad
veckorna går fort..Hoppas att vädret håller i
sig över helgen=) Imorgon ska Thilde iväg och tävla
är det tänkt sig bara det löser sig med tävlingslicensen
för pållen, det var inte bara det där heller...
Vi var ner och finslipade honom igår kväll
bland alla satans myggsvärmar och jag
vet inte om det var myggorna eller mig
ekipaget var mest sur på HM!! det är himla
svårt att lyssna på mammor ibland men
då hon gjorde som jag sa och det funkade
så vart det ändå glada miner i sluitändan=)

Hon har nog blivit lite försiktigare igen för nu har
den 18 åriga gamla herren fått av henne 2 lektioner
Balansträning står på schemat;)

Hoppas ni nu alla får en underbar fredag♥
Kramizar i massor

2 kommentarer:

Hem & Drömmar sa...

Hejsan!
Håller tummarna för Thilde idag :).
Visst har vi haft en underbar vecka men idag ser jag tyvärr inget blott på himlen men hoppas det kommer.
Häftigt ni har dekorerat era hörlurar.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Smultron på ett strå sa...

Ja, tänk vad det kan vara svårt att lyssna på mamma... För min del tog det närmare 40 år innan jag fattade att det är skönt att ha mössa på vintern :-). hoppas att det gick bra på tävlingen! //kram maria